İzlenmeye deger filmler

  Hiç yorum yok
Sizin için önceden izlemiş oldugum bazı filmleri derlemek istedim umarım begenirsiniz.

Egitim üzerine








-Ölü ozamnlar dernegi.

-Özgürlük yazarları.

-Detachment(Kopma).

-Can Dostum.

Özgürlük ve Esaret üzerine









-Esaretin bedeli **

-12 yıllık esaret

-Truman Show

Akıl ve zeka üzerine










-Akıl oyunları

-Sonsuzluk teorisi

-Deli ve Dahi

-Enigma

-Lucy

-Limit yok

-Otomatik portakal

-Sorgulama üzerine (felsefi filmler)










-Günbatımının sınırında(The sunset limited)**

-Yalanın icadı

-Yeni ahit

-Dog Wille

-Dünyalı

-İz sürücü

-Nostalji

Andrei Rublev

yaşam yolculugu üzerine








-Nietzche agladıgında

-Pi nin yaşamı

-Forest Gump

-Şimdi yada asla

İkinci dünya savaşı üzerine












-Schindlerin listesi

-Piyanist

-Hayat güzeldir

Teknoloji üzerine







-Trancendence-Evrim

-Matrix serisi

-Ex Machine

-Ben Robot

-Yapay Zeka(2001)

-Solaris

Bilim kurgu








-Yıldızlar arası

-Başlangıç(Inception)

-Yerçekimi

-Marslı

-Star Trek

-X men serisi

Yerli Filmler







-Ahlat agacı

-Misafir

-öldür beni.

-Sonsuz

Ek olarak şunuda belirtiyimki Türkiyede ismail hacıoglunun oynadıgı filmler nuri bilge ceylanın çektigi filmler iyidir Dünyada ise Morgan freeman ın oynadıgı çogu film iyidir izlemek istediginiz filmlerde o ülkenin en iyi yönetmen,i kim diye aratırsanız çıkan filmler sizi üzmez.

Umarım begenmişsinizdir :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder